حمایت رسمی شرکت شاپرک از انجمن پرداخت

فابانیوز؛ نشست مشترک شرکت‌های پرداخت‌یاری و شرکت شاپرک چهارشنبه ۲۶ آذرماه در محل سالن کنفرانس شاپرک و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی کرونا با حضور ۷ نفر از پرداخت‌یاران به‌عنوان نمایندگان هیئت مؤسس انجمن صنفی کارفرمایی شرکت‌های پرداخت الکترونیکی و کاظم دهقان مدیرعامل شاپرک و محمدرضا عباسی سرپرست معاونت توسعه و نظارت این سازمان برگزار شد و در این نشست شاپرک حمایت خود را از این شرکت اعلام کرد.

به گزارش فابانیوز؛ نشست مشترک شرکت‌های پرداخت‌یاری و شرکت شاپرک در روز چهارشنبه ۲۶ آذرماه با حضور ۷ نفر از پرداخت‌یاران به‌عنوان نمایندگان هیئت مؤسس انجمن صنفی کارفرمایی شرکت‌های پرداخت الکترونیکی و کاظم دهقان مدیرعامل شاپرک و محمدرضا عباسی سرپرست معاونت توسعه و نظارت این سازمان برگزار شد. علیرضا بزرگمهری از اعضای شورای منتخب تشکیل صنف پرداخت‌یاری و سجاد نصری مدیرعامل شرکت توسعه تجارت سپنتا ایساتیس به معرفی و اهداف انجمن کارفرمایان شرکت‌های پرداخت الکترونیک، مشکلات صنعت پرداخت و اهمیت و فوریت مباحث موجود پرداختند.

در این نشست کاظم دهقان مدیرعامل شرکت شاپرک ضمن ابراز خرسندی و استقبال از تشکیل صنف شرکت‌های پرداخت‌یاری، به برنامه‌های پیش رو، حل مسائل حوزه پرداخت و ارتباط گسترده بین شرکت‌های مرتبط و شرکت شاپرک اشاره کرد و ضمن تایید مشکلات، در خصوص فرصت‌ها و بهبودهای انجام یافته توسط شاپرک در خصوص افزایش بانک‌های عامل، مشکلات تسویه، سامانه تسویه و فرآیندهای داخلی توضیحاتی ارائه کرد.

در این نشست مشترک شرکت شاپرک و شرکت‌های پرداخت‌یاری، شاپرک حمایت رسمی و کامل خود را از تاسیس این انجمن اعلام کرد و همچنین مقرر شد نمایندگان انجمن در کارگروه ویژه شاپرک به نمایندگی از انجمن برای هم افزایی و رفع مشکلات حضور پیدا کنند.

از دیگر تصمیم‌های گرفته شده در این نشست مقرر شد شرکت شاپرک یک نماینده برای ارتباط با انجمن تعیین کرده و انجمن در ارائه راهکارها و مشکلات با شاپرک همکاری کند. همچنین مقرر شد در مواردی نظیر کد مالیاتی و یا مشکلات فنی، انجمن راهکارهای خود را برای شاپرک ارسال کند.

شاپرک حمایت رسمی و کامل خود را از تاسیس انجمن صنفی کارفرمایی شرکت‌های پرداخت الکترونیکی اعلام کرد و همچنین مقرر شد نمایندگان انجمن در کارگروه ویژه شاپرک به نمایندگی از انجمن برای هم افزایی و رفع مشکلات حضور پیدا کنند

شرکت شاپرک هم در این نشست اعلام کرد از این پس، تسویه پرداخت‌یاران در روز جمعه صورت پذیرد. از دیگرتصمیم‌های جدید شاپرک که در این نشست اعلام شد،‌ این بود که این شرکت در صدد است به زودی یک سایکل (مربوط به واریز به حساب واسطه شاپرک) را از فرآیند تسویه حذف کند.

در پایان نشست نیز تصمیم بر این شد در خصوص پرداخت‌یارانی که در ماه‌های اخیر و ضرب‌العجل شاپرک، از سایت حذف شده بودند انجمن تقاضای استمهال خود را تقدیم این شرکت کند و با نظر مثبت و توجه به جدید بودن کسب‌وکار، این مدت شش ماهه افزایش یابد.

به گزارش فابانیوز؛ تشکیل انجمن پرداخت و توافقات این نشست، می‌تواند آینده روشنی را برای این صنف رقم بزند و جان تازه‌ای به فعالان فین‌تکی بخشد.

گفتنی است انجمن صنفی پرداخت مراحل‌ ثبت خود را به‌صورت قانونی انجام داده و به‌زودی اولین مجمع عمومی را برگزار می‌کند، تلاش موسسان و ثبت قانونی انجمن در کم‌تر از دو ماه، بیانگر عزم و اراده فعالان این صنعت برای حل مشکلات خود در چارچوب قوانین دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *