بیانیه دارندگان کسب و کار فین تک

اهمیت نقش کسب و کارهای کوچک و نوآورانه در توسعه پایدار اقتصادی و فرهنگی بر هیچ صاحب‌نظری پوشیده نیست.
کاهش هزینه‌های سرمایه‌گذاری ثابت، بکارگیری فن‌آوری‌های روز دنیا و بومی‌سازی آن، افزایش نرخ اشتغال از طبقه ممتاز و تحصیل‌کرده جامعه و کاهش نرخ فرار مغزها و همچنین پیشگیری از بروز مشکلات ناشی از تغییر دولت‌ها و یا کسری بودجه بر روند رشد اقتصاد کشور تنها بخشی از مزایای رونق کسب و کارهای نوآورانه است.در برهه کنونی کشور که بارقه‌ای از امید در گشایش مشکلات حاصل شده، بسیاری از جوانان فعال در حوزه‌های مختلف فن‌آوری با همت خود در صحنه حاضر شده و برآنند گامی استوار در رونق اقتصاد کشور عزیزمان بردارند. از جمله دستاوردهای تزریق امید بر رگهای جامعه، حرکت های خودخواسته و پویایی است که در چند سال اخیر شکل گرفته و توانسته با وجود تمام مشکلات پیش رو، مراحل اولیه رشد خود را طی نماید.
از جمله مهمترین فن‌آوریهای مورد نظر این جریان اقتصادی، فن آوریهای مالی یا FinTech می‌باشد که با توجه به هرم جمعیتی کشور و وجود زیرساختها و بسترهای مختلف ارتباطی میتواند ارزش افزوده بسیاری در عرصه‌های مختلف پدید آورد و همگان؛ از سازمان ها و بنگاه های اقتصادی بزرگ تا تک به تک هم‌میهنان از کارآمدی محصولات آن در تمام عرصه‌ها و حوزه‌های زندگی استفاده نمایند.
وجود برخی ابهامات در بستر حقوقی در حوزه فن‌آوری‌های مالی، ما را به عنوان نمایندگان جامعه کسب و کارهای فن‌آوری‌های مالی، بر آن داشت تا حرکتی در جهت شفاف‌سازی بسترهای حقوقی و قانونی آغاز نماییم و بدین طریق از کلیه فعالان این عرصه که در قالب شرکتها و تیم‌های کوچک مشغول به فعالیت می‌باشند دعوت می‌نماییم تا گرد هم آییم و نسبت به رفع مشکلات مشخص خود اقداماتی را تحت قوانین جاری کشور صورت دهیم که در نهایت بتوانیم در بستر حقوقی و اقتصادی کشور، آغاز و حیات چنین فعالیت های نوآورانه‌ای را تسهیل و تثبیت نماییم.

[su_button url=”https://evand.ir/events/fintechforum1st” background=”#1ABC9C” size=”4″]ثبت نام کنید [/su_button]

دعوت به گروه:

[su_button url=”https://telegram.me/joinchat/CNTZxj6WbeCqTX9g_vlQLQ” background=”#1ABC9C” size=”4″]عضویت در گروه  [/su_button]

با همکاری :hamijoo,Nivo,2nate,Pooltech,RadianCo,Kifpay

Evand – ایوند
از کلیه فعالان در حوزه استارتاپ‌های مالی(فین‌تک) دعوت می‌گردد که در این نشست مشترک شرکت نمایند. هدف از برگزاری این نشست، بررسی و همفکری در مورد شرایط…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *