معرفی برگزیده نخست مسابقه استارتاپی فین استارز 2017

فین استارز، رویدادی استارتاپی در حوزه فناوری های مالی (Fintech) است. هدف از برگزاری این رویداد معرفی و شبکه سازی فعالان اکوسیستم فین تک در ایران، منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا است.
این رویداد ترکیبی از فضای نمایشگاهی، سخنرانی، کارگاه های آموزشی، میزگردهای تخصصی در حوزه مالی و اکوسیستم کارآفرینی، ارائه های استارتاپی، فضای شبکه­­ سازی، جلسات تخصصی مشاوره با مربیان و سرمایه گذاران با هدف قرار دادن استارتاپ­های حوزه مالی است.

از دیگر اهداف برگزاری رویداد فین استارز می توان به شناسایی و معرفی نوآوری های حوزه تکنولوژی های مالی،جذب سرمایه و ایجاد امکان مذاکره رو در رو برای استارتاپ ها و صاحبان ایده با سرمایه گزاران جسور یا همان Venture capital، تعامل موثر و کارآمد صاحبان ایده با سرمایه گذاران و هم افزایی بازیگران کلیدی و مهم حوزه مالی اشاره کرد.

فین استارز 2017 در 26 تا 29 فروردین ماه 1396 در نمایشگاه بین المللی برگزار شد. استارتاپ های مالی زیادی در این رویداد حضور داشته اند که برخی از آن ها در بخش مسابقه به رقابت پرداختند. نوشته پیش رو معرفی نخستین برگزیده مسابقه فین استارز 2017 است.

مانیار

مانیار یک شبکه اجتماعی پیام رسان، برای ارتباطات مالی است. هدف مانیار، ارائه روشی آسان و امن برای جابجایی پول در شرایط مختلف مانند: پرداخت دنگ شام شب قبل، سهم مخارج یک سفر مشترک، سهم خرید بلیت سینما و یا جمع آوری گروهی پول برای هدفی مشخص است. مانیار، امکان ارسال پیام به لیست مخاطبین را به کاربران خود می دهد تا علاوه بر تسهیل انتقال وجه و درخواست وجه، مکالمات مرتبط با تعاملات مالی نیز پوشش داده شود.
سرویس های اصلی مانیار، انتقال وجه، پرداخت دنگ و سرمایه گذاری جمعی می باشد.
ایده مانیار با توجه به قوانین، مقررات و فرهنگ ایرانی و با بررسی نمونه های موفق بانکداری اجتماعی در جهان طراحی شده است. ایده مانیار اولین بار در قالب یک استارتاپ فین‌‌تک، اسفند ماه ١٣٩٤ در دومین رویداد فین‌تک تریگ‌آپ (Trigup) هلدینگ فناپ مطرح شد. با گذشت كمتر از يك سال، اپلیکیشن مانیار برای دسترسی عموم به صورت رایگان در کافه بازار منتشر شده است.

photo6030858962850654319

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *