رویداد پیوند

رویداد پیوند سامانه تامین مالی و سرمایه گذاری کارن‎‎

صندوق نوآوری ‌و‌ شکوفایی ریاست جمهوری در راستای تکمیل چرخه ایده تا بازار و کمک به استارتاپ‌ها و ایده‌پردازان، اقدام به طراحی خدمتی جهت توانمند‌سازی استارتاپ‌ها تحت عنوان رویداد پیوند کرده است.

هدف از برگزاری این رویداد، شناسایی استارتاپ‌ها و طرح‌های استارتاپی جذاب و توانمند حوزه فینتک و معرفی آن‌ها به شتابدهنده‌ها (اعم از دانش‌بنیان یا غیردانش‌بنیان) و سایر سرمایه‌گذاران و فعالین اکوسیستم نوآوری و در نتیجه تامین بخشی از هزینه‌‌های شتابدهی کسب و کارهای نوپا است.

در این رویداد ایده‌پردازان و استارتاپ‌هایی که هنوز به مرحله MVP نرسیده‌اند، طرح‌های خود را به دبیرخانه رویداد ارسال می‌نمایند. از بین طرح‌های دریافت شده،

پس از غربالگری اولیه، تعدادی از طرح‌ها انتخاب می‌شوند، سپس برای صاحبان ایده و اعضای استارتاپ‌های منتخب کارگاه‌های آموزشی برگزار می‌شود و پس از آن مرحله دوم غربالگری انجام می‌شود که از بین شرکت‌کنندگان، تعدادی برای حضور در رویداد پایانی انتخاب شده و یک فرایند آموزشی کوتاه مدت را برای آمادگی ارائه به سرمایه‌گذار طی می‌کنند.

در روز برگزاری رویداد، صاحبان ایده و استارتاپ‌ها، طرح‌ کسب و کار خود را به شتابدهنده‌ها، مجموعه‌های سرمایه‌گذاری و صاحبان صنایع ارایه می‌نمایند و زمینه برای جذب مرحله بذری و همچنین استقرار تیم‌های نوآور در شتابدهنده‌ها، پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد فراهم می‌شود.

از نقاط قوت طرح پیوند، طرح هم‌سرمایه‌گذاری صندوق نوآوری و شکوفایی و ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه جهت تامین سرمایه بذری استارتاپ‌های پذیرفته شده در شتابدهنده‌های دانش‌بنیان است.

این رویداد در روز 9 آذرماه سال جاری برگزاری خواهد شد و صاحبان ایده و طرح‌های کسب و کاری که متقاضی حضور در این رویداد هستند

از طریق سایت  https://ghazal.inif.irدر رویداد ثبت‌نام نموده و طرح کسب و کار خود را ارسال نمایند. همچنین

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق شماره تلفن 02186088609 با گروه کارآفرینی پیشگامان کارن، کارگزار رویداد، در ارتباط باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *