شرکت در بخش الکامپ استارز نمایشگاه الکامپ ۲۲

کسب‌وکارهای نوپا (استارت‌آپ‌ها) جهت حضور در بخش الکامپ استارز نمایشگاه الکامپ بیست‌ودوم می‌توانند از همین صفحه، نسبت به ارسال درخواست حضور اقدام کنند. بیست‌ودومین نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک از ۲۵ آذرماه ۹۵ به مدت سه روز توسط سازمان نظام‌ صنفی رایانه‌ای کشور برگزار خواهد شد و کسب‌وکارهای نوپایی که بر بستر فناوری‌اطلاعات ایجاد شده و به فعالیت می‌پردازند، می‌توانند جهت حضور در این نمایشگاه درخواست خود را ارایه دهند.
در نمایشگاه امسال ۱۵۰ کسب‌وکار نوپا فرصت حضور در این رویداد ملی را خواهند داشت و در یک سالن اختصاصی در کنار دیگر فعالان این حوزه از جمله شتاب‌دهنده‌ها و سرمایه‌گذاران می‌توانند به معرفی خدمات و محصولات خود بپردازند.
جهت ارائه درخواست حضور در این نمایشگاه، توجه داشته باشید که ابتدا باید اطلاعات استارت‌آپ و موسسان آن به‌طور کامل در سایت مرکز کسب‌وکارهای نوپای فاوا (ICTStartups.ir) ثبت شده باشند. لذا موسس یا موسسان استارت‌آپ، باید ابتدا پروفایل خود شامل مشخصات، توضیحات و اطلاعات تماس دقیق را بر اساس نقش خود در استارت‌آپ ثبت ‌کنند. سپس لازم است از طریق بخش استارت‌آپ در پروفایل خود نسبت به ثبت کسب‌وکار نوپا اقدام شود. بعد از این مرحله موسس با ارسال درخواست به دیگر موسسان و همکاران استارت‌آپ (که آنها نیز خود بطور جداگانه باید دارای پروفایل باشند)، از آنها جهت اتصال به استارت‌آپ دعوت می‌کند. ارزیابی متقاضیان صرفا از طریق بررسی پروفایل موسسان و استارت‌آپ انجام می‌شود، لذا در تکمیل دقیق اطلاعات کوشا باشید. برای ثبت‌نام در سایت مرکز به اینجا مراجعه نمایید.
کسب‌وکارهایی که بیش از سه سال از تاریخ فعالیت آنها می‌گذرد شامل طرح حمایتی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور نمی‌شوند. ایده‌های خلاقانه و همچنین کسب‌وکارهایی که دارای محصول مشخص هستند در اولویت قرار دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *